nuffnang ad

Friday, November 2, 2012

Yeay, Sampai Sudah Bajuku

*Eeee tension betullah dengan bloggeroid ni. Penat-penat aku taip entri, bila dah publish, entah mana hilangnya entri tu. Eeee, malas nak taip lagi sebab perasaan tu dah tak sama, huhuhu.

Akhirnya, lagi 3 hari sebelum raya haji baju yang aku tunggu-tunggu ni sampai juga. Punyalah sabar aku tunggu. Suka gila dengan baju ni, lagi suka bila dah tersarung dekat badan. Memang tak menyesal beli. Cuma menyesal sebab beli sehelai je, huhuhu.






Dapat file for free dan aku rasa sayang nak guna file ni. Dan aku percaya yang file ni akan rosak sebab tak digunakan.

Akhir sekali, terimalah gambar tuan blog bersama bajunya. Walaupun tak cantik macam model pakai, yang penting suami aku kata cantik :)


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment