nuffnang ad

Sunday, November 11, 2012

H&M Setia City Mall

Lepas tau yang H&M dah buka dekat Lot 10, hati aku ni macam meronta-ronta juga nak pergi. Tapi malasnya nak pergi dekat area sana tu, sesak sangat dengan manusia. Zaman bujang dulu memanglah seronok jalan-jalan dekat situ. Tapi sejak dah jadi emak orang ni, memang kurang berminat sikit. Takut nanti Amirul buat perangai dekat tempat ramai orang, merengek-rengek, aku pun merengek sama, huhuhu.



Orang-orang yang gila shopping, mesti dah tau kan pasal H&M dah ada dekat Setia City Mall. Kalau mengikut pada gambar, yang dekat Lot 10 tu lagi besar la, Tapi yang dekat Setia City Mall ni pun ok tau, besar juga. Dan yang paling penting, lebih senang nak dapat parking dekat sini, hehehe.

Hati aku memang meronta-ronta nak terjah pergi sana, tapi Nuar asyik outstation je. Lepas pujuk-pujuk, paksa-rela, dapat juga pergi, hehehe.


Cantik kan... RM79 je. Sesuai nak pakai pergi office. Lagi-lagi untuk hari yang malas nak gosok baju, match kan pulak dengan seluar dan tudung yang tak perlu digosok, memang terbaik tahap pemalas aku. Syukur Alhamdulillah, ada juga yang sudi nak kahwin dengan perempuan pemalas ni, hahaha.



Belt untuk gantikan belt lama yang dah lama rosak. Yang ni RM25 je.

Ada banyak lagi benda yang menarik kat situ. Berkenan dengan satu ankle boot ni, menarik sangat, tapi aku tak beli sebab aku ni tak berani sangat nak berfesyen. Selalu ambil langkah selamat je. Kadang-kadang 'terbeli' juga baju yang pelik ni, tapi last-last tak pakai pun sebab takut dengan penerimaan orang sekeliling, huhuhu.

Oh, sekarang tengah Year End Sale kan, bahaya sangat kalau pergi shopping complex. Sebab semua kedai tengah Sale. Nasib baik juga poket tak berapa nak tebal sekarang ni. Kalau tak, menangis la kira berapa banyak duit dah dihabiskan.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment