nuffnang ad

Monday, November 26, 2012

Durian Crepe Yang Sedap



Ha, ni lah antara makanan yang tengah hot sekarang ni. Kalau tak cuba lagi, memang ketinggalan zaman namanya tu, huhuhu.

Sekarang kan musim durian, apalagi, jom la cuba buat sendiri.

Nak resepi?

Google je, berlambak la yang keluar. Malas aku nak taip resepi tu, sebab aku pun tanya Pak Cik Google.

Lia yang excited sangat nak buat. Aku support je, hehehe.

Tapi abaikan je gulungan aku yang buruk tu. Tepung tu Lia yang 'lempengkan', tebal gak la. Tak cukup goyangan Inul, sebab tu tebal. Bila 'lempeng' tebal, sebab tu gulungan pun hodoh.

Padahal yang sebenarnya tangan aku ni memang tak berseni. Buat kerja semua main cincai je. Tapi walaupun buruk, tetap sedap dimakan.

Bila benda alah ni buruk, tak ada maknanya aku nak ambil gambar banyak-banyak, sekeping je cukuplah.

*Sekarang ni teringin nak makan kuih cara berlauk. Resepi dah dapat, tunggu 'rajin' je yang tak sampai-sampai lagi, huhuhu.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment