nuffnang ad

Tuesday, November 27, 2012

TV Saya Rosak

Wuaaaa...

Walaupun tv tu murah je, kitorang beli harga 200 hinggit je. Tapi bila dah rosak, tension la jugak. Mau nya tak tension, tak pasal-pasal je kena keluar duit beli tv lain.

Kalau ikutkan hati memang dah lama teringin nak ganti tv gedabak ni dengan tv yang nipis tu. Semua orang dah pakai tv nipis, kitorang je yang pakai tv yang gemuk ni. Tapi sebagai seorang accountant yang kedekut, memang aku tangguhkan dulu niat tu. Tunggu sampai ada best buy, baru beli. Tengok, betapa kedekutnya aku, hahaha.

Tv tu Nuar beli dari abang ipar dia, sebab tu dapat murah.



Argh, kenapalah kau nak rosak sekarang? Tak bersedia lagi nak keluarkan duit untuk beli tv ni.

Kitorang boleh dengar suara je, gambar tak ado, huhuhu. Kitorang perasan tv ni rosak malam ahad haritu. Masa tu baru sampai dari kampung. On je tv tu, terus tak ada gambar dah. Sekarang ni tengah perlawanan bola, kitorang dengar ulasan je, gambar tak ada :(;

Nuar lagi nak bakar aku. Boleh pulak dia tanya, 'Cik, nampak tak bola tu?' Cis, aku rasa macam nak gigit orang.

Ada tak apa-apa peraduan yang bagi hadiah tv sekarang ni?

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment