nuffnang ad

Saturday, November 17, 2012

Uniqlo Dah Buka Dekat Sunway Pyramid

Sebenarnya dah bukak 15 haribulan haritu, tapi tadi baru sempat terjah.

Mak datuk, ramai gila orang. Beratur kat fitting room ramai, nak bayar pun ramai. Panjang gila barisan. Makanya, tak ada makna aku nak bersesak di situ.

Yelah, baru bukak kan,mesti la ramai. Sebab dia jual murah. Boleh tak, legging yang aku beli 2 bulan lepas harga RM79, tadi dia jual 49 hinggit je. Hangin tak? Nak beli sehelai lagi, tapi tak ingat pulak aku pakai size M ke L. Nak cuba, orang ramai pulak beratur kat fitting room, menangis la kau di situ, huhuhu. Moral of the story, lain kali jangan suka minum air yang ada semut sampai size seluar sendiri pun tak ingat.

Ok, ni tak ada kena mengena dengan tajuk. Aku nak kurus! Kuruskan perut, kuruskan bontot, kuruskan peha. Tengok artis-artis ni rampingnya, jeles ok. Tak kan lah diorang rajin sangat pergi gym, tak kan lah diorang ni boleh tahan selera tengok makanan sedap. Mesti korang ni pakai corset kan sebenarnya. Kan, kan, kan? Jangan nak tipu. Aku rasa Nuar muak dah dengar perkataan 'corset', dekat 20 kali dah aku sebut hari ni.

:)

No comments:

Post a Comment