nuffnang ad

Saturday, November 18, 2017

Ilmu - 18th Nov 2017

Asslamualaikum wbt...

Hari ni ada orientasi untuk Amirul dekat sekolah rendah dia. Adalah 4 orang cikgu yang bagi taklimat kat mak bapak.

Ini antara yang terkesan dekat hati aku. Tak ingat cikgu mana satu yang cakap. Ayat dia lebih kurang macam ni.

“Kenapa kita kena sayang dengan anak kita? Sebab dialah yang akan mendoakan untuk kita”.

Ok la, kedengaran biasa je. Tapi terkesan kat hati aku. Mungkin sebab cara penyampaian dia.



Anak-anak, nanti doakan untuk mommy dengan abah ok. Mommy harap cukup kasih sayang yang mommy bagi dekat korang. Walaupun mommy selalu marah-marah, selalu berleter, tu semua sebab mommy SAYANG!