nuffnang ad

Monday, March 11, 2013

Wah, Cepatnya Khabar Angin Tersebar

Hari Jumaat lepas, aku ada interview dengan boss untuk penilaian prestasi tahun 2012. Biasalah, setiap kali penilaian prestasi boss akan tanya apa rancangan kita selepas ni, nak masuk kumpulan mana?

Jawapan aku, tak kisah la apa-apa pun, kalau boleh nak cuba sesuatu yang baru. Yer, memang nampak macam tidak mempunyai hala tujuan di situ, hahaha.

Boss suruh aku fikir dulu, hari Isnin iaitu hari ni baru bagi jawapan. Tapi aku tak bagi jawapan lagi sebab hati macam berbelah-bagi pulak, tak tahu nak pilih yang mana satu, huhuhu.

Tapi tadi ada seseorang tanya, betul ke yang aku nak masuk kumpulan X, dia dengar khabar angin.

Aik, terkejut mak! Aku belum pun buat apa-apa keputusan, tapi khabar angin dah tersebar dah. Ish, tak suka dengan khabar angin tau sebab selalunya lagi banyak yang buruk dari yang baik.

Takpe la, doakan yang terbaik je. Amin...

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. jom join GA
    http://cyanxkamo.blogspot.com/2013/03/give-away-ga-birthday-akiff-ke-2-tahun.html

    ReplyDelete