nuffnang ad

Friday, January 25, 2013

Masin Mulut (Tulisan) Aku

Kat entri lepas, yang baru je aku publish tadi, aku ada sebut pasal banjir. Sekali betul-betul pulak banjir dekat depan kilang gula dekat Batu 3 ni. Tu la, mulut cabul sangat, huhuhu.

Sekarang ni, nak jalan ke depan tak boleh sebab banjir. Nak undur ke belakang pun tak boleh sebab banyak sangat kereta.

Bulan lepas pun banjir juga. Dah la hari tu reception Julie, aku dah janji nak pergi. Tapi banjir, nak balik rumah pun tak lepas. Macam manalah nak pergi kenduri kahwin. Sorry Julie, I have tried my best, tapi tak ada rezeki.

Apa yang aku boleh buat sekarang ni adalah bersabar, bersabar dan bersabar. Penyelesaian nya adalah, tunggu pihak berwajib datang untuk buka penghadang jalan. Supaya kitorang boleh buat u-turn, pergi jalan yang sebelah sana tu, masuk balik Federal Highway, sambil tu fikirkan jalan lain untuk balik rumah.

Moral of the story, kepala tu jangan banyak sangat fikir benda negatif.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment