nuffnang ad

Tuesday, January 29, 2013

Live Dari DEMC

Sekarang ni tengah tunggu giliran nak jumpa doktor, nak ambil keputusan ujian darah hari tu. Walaupun aku dah dapat jangka keputusan yang aku akan dapat ni, tapi perasaan berdebar-debar tu tetap ada. Masih lagi berharap akan ada harapan, huhuhu.

Lagi tertekan bila tengok orang lain semua 'membawa perut', semua orang tengah gembira. Aku je yang sedih. Orang lain semua datang dengan suami, tapi aku datang seorang je. Memang sengaja aku tak nak Nuar datang, sebab aku tak nak dia nampak muka sedih aku bila dapat keputusan nanti.

Walaupun aku rasa yang aku dah boleh terima hakikat ni, tapi masih lagi rasa sedikit menyesal. Kalaulah aku tak bergerak aktif hari tu, mesti aku adalah antara perempuan-perempuan gembira ni.

Sabar... Sabar... Sabar...

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. harap banyak bersabar saudari... apa yang berlaku semua ketentuan illahi ... jangan kita salahkan diri kita sedangkan kita tidak tahu apa yang akan berlaku di masa depan... saya berdoa agar semuanya selamat

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, cikgu... kadang-kadang hati ni degil, tak nak terima hakikat :)

      Delete