nuffnang ad

Monday, October 8, 2012

Pembaca Blog minnmizi Termuda

Macam ada benda yang tak kena saja dengan tajuk tu, macam ada kesalahan tatabahasa. Tapi malas nak betulkan, abaikan sudah hehehe.

Rasa macam dah lama tak update blog, malas gila. Mood nak merepek dalam blog ni tak kunjung tiba.

Hari ni ambil emergency leave sebab si budak kecik ni demam pula. Kesian dia, macam tak ada tenaga je. Tapi dia tak meragam pun. Baik je, tak ada merengek-rengek pun.

Oh, nak cerita pasal pembaca termuda blog aku. Dia adalah anak buah Nuar, umur baru tujuh tahun. Mia namanya. Nama penuh dia memang aku tak ingat. Mia, ampunkan Makcu hehehe.

Macam mana dia boleh tahu kewujudan blog aku?
Si budak kecik ni google image 'Amirul Hadif', ha keluarlah gambar Amirul yang aku jaja kat blog ni. Bila dah jumpa blog ni, diorang bantai baca kuat-kuat sampai satu rumah boleh dengar. Dah lah masa tu hari raya, ramai adik-beradik Nuar ada kat rumah. Aduh, malu makcik huhuhu.

Si Mia ni tanya, blog tu apa. Aku pun cakap blog ni macam diari. Dan dan tu happy ok, happy sebab nak baca rahsia aku. Pada fikiran dia, diari tu kan tempat orang tulis benda rahsia. Hehehe, comel je kan pemikiran budak-budak.

Meh aku nak jaja gambar dia sikit.



Hahaha, padan muka. Siapa suruh baca 'rahsia' Makcu. Mesti Mia malu kan bila nampak gambar Mia ada kat sini.

Yang tak boleh tahan tu, sampai aku sendiri pun gelak terguling-guling bila dengar gaya bacaan dia. Dah macam baca novel kanak-kanak pulak aku dengar. Sebab dia kan baca sepatah-sepatah. Serius macam tengah baca buku cerita kanak-kanak.

Ok, si kecik Amirul dah bangun. Nak pergi gomol-gomol dia sekejap hehehe.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment