nuffnang ad

Friday, October 19, 2012

Inilah Hasilnya

Sebab aku tension (sila rujuk entri sebelum ni), makanya aku punya mood nak bekerja pun dah hilang ke mana entah. Dan tangan aku pun rajin je buka segala website online shopping.

Shopping kan salah satu terapi jiwa, hahaha. Terpaksa online shopping je. Takkanlah nak shopping betul-betul time office hour ni kan, walaupun One Utama ni berkembar dengan office aku. Ni pun terpaksa cover-cover sikit sebab takut team leader nampak, huhuhu. Sorry, boss... Saya tension ni.

Inilah hasil shopping arini...



Hehehe, kepada suamiku yang dikasihi. Saya tahu dan sedar yang saya baru je beli dua pasang kasut semalam, tapi saya beli juga bag ni. Saya tension, makanya saya perlu tenangkan jiwa saya.

Sekian, terima kasih.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment