nuffnang ad

Sunday, August 12, 2012

Weekend Terakhir Sebelum Raya

Semalam dengan hari ni aku pergi shopping raya. Aku percaya mesti ramai yang shopping raya juga minggu ni sebab shopping complex penuh dengan orang, nak dapat parking pun punyalah susah.

Semalam kitorang pergi Setia City Mall. Kali pertama pergi sana. Ok lah, besar juga. Walaupun tak lah sebesar One Utama atau Midvalley tapi ada banyak kedai yang menarik. Nak parking pun senang.

G2000 tengah sale sekarang, agak berbaloi juga kalau nak shopping. G2000 antara butik yang aku suka kalau nak cari baju office. Tapi aku tak beli pun sebab kitorang pergi G2000 Man :(

Nua saja yang shopping. Dia beli 2 helai seluar untuk pergi office, tu pun aku yang paksa. Aku nak dia pakai seluar dari fabrik yang senang nak gosok. Seluar kerja dia sekarang ni, mak datuk susah gila nak gosok. Dah gosok, sembur-sembur air pun tak nak licin.






Warna lebih kurang je. Oh, ada satu kemeja tu cantik gila, value buy pula tu. Tapi tak beli sebab ketat. Nua kan alim, dia tak pakai baju ketat ni huhuhu.

Jalan-jalan masuk Parkson pula. Aku berkenan pula Sembonia punya sling bag. Dah lama tak pakai sling bag, rasa macam nak beli je. Sekarang ni macam dah trend sling bag balik. Tengok harga nak dekat RM500, ada diskaun 10%. Nua kata kalau berkenan ambil sajalah, dia bayarkan. Tapi tak apalah, tak nak mengikis suami sendiri hehehe.

Dekat Parkson Nua sempat rembat sehelai lagi baju.



Aku tak pernah dengar pula jenama ni, tapi harga boleh tahan mahal huhuhu.

Agak-agak dah petang kitorang pun balik rumah sebab belum masak untuk berbuka puasa lagi huhuhu.

On the way balik, singgah PKNS untuk bayar zakat.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment