nuffnang ad

Thursday, August 23, 2012

Kad Raya Dari Boyfriend

Dulu memanglah boyfriend, sekarang dah jadi suami dah :)



Kad raya ni dah berumur 15 tahun dah, aku dapat kad raya ni masa tingkatan dua. Sampai sekarang aku simpan. Tapi masa tu Nuar bukan boyfriend aku pun. Gila ke nak bercinta waktu tingkatan dua, mahu kena sekeh dengan Mak aku. Lagipun masa tu tak ada perasaan nak bercinta pun, cuma suka je dapat kad raya. Zaman dulu-dulu, siapa yang dapat kad raya paling banyak, kira glamour habis lah tu. Lepas tu kalau posmen datang, mesti nak lari-lari nak kejar posmen dengan harapan adalah kad raya untuk diri sendiri. Ish, indah gila perasan tu, hehehe.



Tengok, Nuar jahat gila masa tu, kasi gambar monyet kat aku. Sebenarnya ada cerita sebalik gambar monyet ni, tapi aku dah tak ingat sangat ceritanya sebab benda tu terjadi waktu zaman sekolah rendah.

Bila aku fikir semula, macam tak percaya yang kitorang dah kahwin sekarang ni. Dulu kecik-kecik selalu bergaduh, masing-masing nak mengaku lagi pandai. Orang tua-tua ada cakap, jangan gaduh-gaduh, nanti sayang :p

*Sebenarnya ada lagi kad raya lama-lama yang lelaki lain bagi, tak buang lagi, tak ada masa nak buang (boleh terima tak alasan ni, hehehe).

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment