nuffnang ad

Monday, August 13, 2012

Pergi Sunway Pyramid Pula

Tak habis shopping semalam, hari ni sambung lagi dekat Sunway Pyramid. Konon nak keluar pagi-pagi sebab takut susah nak dapat parking. Tapi pukul 10 lebih juga baru gerak huhuhu.

Hari ni pun Nua yang shopping sakan. Aku cuma beli sehelai seluar dari Voir, semalam pun beli sehelai seluar dari Uniqlo. Tu pun Nua yang belanja :)

Nua shopping sakan sebab dia kata nak raya seminggu dekat kampung, so kena ada baju banyak.



Lepas dia beli jeans ni, boleh pula dia nak sorokkan dari aku. Dah sah-sah paper bag tu besar gila kot, takkanlah aku tak nampak.



Tak cukup satu, dia beli lagi sehelai. Hajat di hati nak beli jeans warna hitam, tapi aku tak berkenan. Setiap kali dia tunjuk jeans hitam, aku kata tak cantik. Keji tak perangai aku hahaha.



Sempat juga dia beli lagi satu kemeja.

Hari ni tak best pergi shopping sebab perut aku lapar je. Asyik nampak makanan je. Susah betul bila boleh makan tapi tak boleh makan. Ha, faham tak ayat aku tu. Tak boleh nak buat ayat direct sebab ada anak saudara Nua yang umur 7 tahun baca blog aku ni. Kalau sempat, esok aku cerita. Sigh.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment