nuffnang ad

Saturday, August 11, 2012

Nafsu Bulan Puasa

Tapi aku tak puasa, hehehe.

Orang yang kenal aku mesti kenal dengan nafsu makan aku. Semua benda sedap, semua benda nak makan.

Tapi waktu bulan puasa, nafsu aku tak menggila sangat la. Biasanya makan sepinggan nasi pun dah cukup.

Aku memang jenis yang boleh makan semua benda. Tapi ada satu benda je yang aku kurang berkenaan, SUSHI. Makanan jepun yang lain aku boleh terima, sushi saja yang aku kurang berkenan. Bolehlah makan, cuma bukan makanan kegemaran. Adik aku, Lia punya lah suka sushi sampai boleh mengidam. Ish, tak faham aku.

Tapi kan, semalam aku pula yang mengidam sushi ni. Kat office duk teringat je. Tepat pukul 4, terus berjalan dengan pantas ke OU. Ish, dapat juga benda alah ni.


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment