nuffnang ad

Monday, May 26, 2014

6 Minggu Yang Memeritkan - Bahagian 6

IAssalamualaikum wbt...

Lupa pulak nak update blog lepas Khalish operate.

Masa Khalish tengah operate tu, abang dengan kakak Nuar ada datang. Borak-borak dengan diorang, so tak sedar masa berlalu. Tiba-tiba diorang panggil kitorang masuk ICU.

Aku dah cuak sebab rasa macam 'eh, kenapa cepat sangat diorang paggil, ada terjadi something ke?' Aku tanya kat Nuar, Nuar kata dah empat jam dah.

Jadi menunggulah kami dalam bilik dekat ICU tu. Nampak je surgeon tu, Nuar terus tanya, ok ke tak. Bila surgeon kata surgery tu success, Allah je yang tahu perasaan aku.

Surgeon tu terangkan apa yang dia buat waktu surgery tu. Tapi serius aku tak nak tahu semua tu. Yang penting pada aku surgery tu berjaya dan aku nak tengok anak aku.

Kali pertama tengok Khalish, rasa sedih la tengok banyak wayar dekat badan dia, tapi sebab benda tu adalah expected, aku bolehlah kawal perasaan.

Alhamdulillah surgery dah berjaya, sekarang ni tunggu proses pemulihan pulak.

Tapi aku agak concern jugak dengan kadar degupan jantung dia, agak rendah. Aku taknak dia kena pakai pacemaker tu, tak nak dah melalui saat-saat orang yang kita sayang masuk OT. Balik rumah ni, nak pesan dekat mak abah aku supaya jaga pemakanan. Tak sanggup dah nak melalui benda ni lagi.

No comments:

Post a Comment