nuffnang ad

Friday, June 15, 2012

Aku Nak 'Pergi'

Beberapa minggu lepas, bila aku suarakan niat utk 'pergi', DIA gembira sebab dia dah ada plan untuk aku. Dia nak hantar aku ke satu tempat. Tapi aku tolak sebab tempat tu langsung tak muncul dalam rancangan awal aku. Aku nak pergi ke tempat lain yang boleh menambahkan nilai pada diri aku.

Bila aku tolak tawaran DIA, seperti biasa, suasana pun jadi sedih. Tapi DIA janji untuk hantar aku 'pergi' dalam 1 atau 2 bulan lagi. Gembira, gembira!!!!

Rupa-rupanya DIA pun nak 'pergi' dari sini. Minta maaf, aku tak dapat ikut DIA 'pergi'. Kita akan 'pergi' pada waktu yang sama, cuma ke destinasi yang berbeza.

I'm looking forward to a new challenge dan semoga semuanya berjalan dengan lancar.

Ya Allah, Kau berkatilah jalan yang aku pilih ini, Kau permudahkanlah jalan aku dalam mencari rezeki yang halal. Amin...

No comments:

Post a Comment