nuffnang ad

Tuesday, February 2, 2010

Tragedi Menempah Baju Nikah....

Last weekend, aku pegi tempah baju nikah.... tu pun setelah di paksa oleh mak aku....
Konon2 nye nak diet la dulu, nak bagi kempis sket perut ni... tapi dah beberape bulan berusaha, nampaknye masih tak berhasil (padahal hari2 makan banyak, manenye nak kempis)

Setelah memujuk Encik Tunang, die pun bersetuju untuk teman aku gi jumpe tailor tu.... tailor tu mmg kenal muka aku sbb sebelum ni aku ada tempah sepasang baju kat die n die suke sangat ngan baju tu.... Die siap kan baju tu awal2 tapi tak nak kasi aku amik lagi sbb die nak display baju tu kat kedai die.... cis....

Soalan pertama yang keluar dari mulut die....

'Eh, kenapa u dah pakai tudung?'

Aku kate la Encik Tunang yang suruh... Sambil die amik ukuran badan aku, mulut die bising je tanye yang aku ni kawin ngan cine ke.... penat aku convince kan die yg aku kawin ngan melayu... Die tanak caye gak.... Die siap test tu kalo2 Encik Tunang tau cakap cine...

Aunty, Encik Tunang saya tu mmg tak tau cakap cine... Tapi saya tau... macam yang saya pernah cakap kat aunty....

'wo hen ke ai....'

:)

p/s- Encik Tunang ada dengar tak Aunty tu suruh min free hair time kawin.... Die kate time cucu2 kite tgk gambar kawin kite nnt, mesti cucu2 kite kata 'Uwan ni manyak cantik la time muda2'

;)

No comments:

Post a Comment