nuffnang ad

Tuesday, January 19, 2010

Dear employer,

If you need a staff whose 80% of her daily jobs are doing filing, report printing, photostating, data entering,please, please, please hire an ACCOUNTS ASSISTANT.... Don't hire accounts executive.....

Arrghh... emosi sangat... kenape la aku kene buat keje remeh temeh macam ni... I need some executive level's job.... Mmg aku admit, time interview dulu mmg aku ada kata willing to start from beginning since aku mmg takde experience langsung in this industry (property development)... Tapi tak kan la sampai macam ni sekali...

Aku mmg paham sangat yang hanya seorang je bole access file dalam satu masa.... bile senior aku tengah guna file tu, aku tak bole guna and I won't have any chance nak buat keje2 seorang executive, but please do something.... Aku rindu sangat nak buat keje yg a little bit complicated, rindu nak buat analysis, rindu nak buat reconciliation.... ;(

Seriously, I'm not going to waste my talent here.... Tadi rase macam nak bagi je resignation letter kat manager... surat tu mmg dah lame aku prepare, ada je dalam drawer ni, tinggal nak tulis tarikh je lagi...

Bukan nye aku tak nak buat kerje2 yang diorang ni suruh buat, tapi jangan la kasi kerje2 yang macam tu.... macam mane aku nak bargain for salary increment nnt, mesti diorang argue kata aku buat keje senang.... macam mana nak dapat promotion pun...

Huh, emosi...

No comments:

Post a Comment