nuffnang ad

Monday, August 26, 2013

Semua Benda Pun Lupa

Assalamualaikum wbt...

Aduhai, memang dah tua dah aku ni. Boleh tak harini aku pergi office tapi tak bawa laptop. Kalau setakat laptop tu tertinggal kat rumah Shah Alam, ada ampun la juga, pergi je la patah balik. Tapi laptop tinggal kat Pilah ok!!!

Selalunya memang aku longgokkan semua barang satu tempat supaya tak tertinggal. Tapi sebab nak pergi kenduri haritu, aku sorokkan lah laptop tu kat celah sofa, tak nak la expose kan sangat laptop tu.

Bila nak balik semalam, angkut je barang yang selonggok tu. Tak ingat langsug pun pasal laptop yang dekat celah sofa tu.

Nak pergi office pagi ni, baru teringat, huhuhu. Nasib baiklah jugak Adik Ai nak datang Shah Alam harini, boleh kirim dekat dia.

Pergi office, minta dekat orang IT kalau ada extra laptop. Diorang kata tak ada laptop yang dah setup, lagipun hari ni diorang busy nak setup laptop untuk new hire, huhuhu.

Team leader aku ni suruh aku balik rumah je, sebab takde benda yang aku boleh buat tanpa laptop, lagipun harini tak ada benda urgent.

Tapi macam segan la pulak nak balik, takut nanti dia ingat aku sengaja nak curi tulang. Jadi aku cakap aku akan tunggu sampai lunch time, kot-kot orang IT ni boleh setup kan laptop untuk aku.

Nasib baik pukul 11 lebih ada laptop yang dah setup untuk aku. Tapi disebabkan hari ni adalah tak busy, makanya end up dengan blogwalking dan menulis entri ni, hikhikhik.

No comments:

Post a Comment