nuffnang ad

Monday, September 17, 2012

Yeay, Dapat Beli Baju Jovian Mandagie

Sebenarnya aku memang tak tahu langsung pasal benda ni. Tapi senja tadi gatal-gatal tangan buka Instagram. Sekali, nampak yang Jovian jual baju untuk raya haji. Laju-laju buka website The Poplook.

Waktu raya haritu dah frust dah. Nak beli baju dia jugak. Mula-mula tengok masih ada size, bila aku refresh je, terus takde size dah. Frust gila ok. Tadi pun hampir-hampir je tak dapat beli.

Aku dah target baik punya nak beli Jewel. Mula-mula ada size S dengan M tau. Pastu sibuk ukur badan semula sebab macam tak percaya yang aku kena pakai size M sekarang ni. Nuar pula suruh aku ambil size S je, dia kata nanti mesti aku bermotivasi nak kuruskan badan. Sekali bila aku click size S je, terus dah sold out ok. Arrgh, rasa nak nangis dah.

Terus tukar fikiran nak ambil Jameela pula, sekali pun sold putih jugak. Jerielle pun sama. Arrgh, kenapa, kenapa???

Akhirnya,aku dapat masukkan Jezalynne dengan Jetta dalam shopping cart aku. Aku nak beli satu je. Nuar suruh beli je dua-dua, dia kata dia bayarkan. Haruslah aku tak nak beli dua, aku ni tak suka mengikis duit suami sendiri hahaha.

Makanya, aku amik Jezalynne je.

Yeay, tak sabar nak tunggu baju sampai.

:)


posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Salam, baju jovian yg u beli dri poplook nie da sampai umah ke? Ok ke x material die? Sbb i ingat nak bli jgk tp takut kualiti xbgos sbb ade org komen camtu

    ReplyDelete
  2. Blum smp klu kedekut sgt tak yah beli

    ReplyDelete
  3. F3erah, tak sampai lagi sebab ni kan pre-order... So lambat sket la sampai. Diorang kata by October, diorang akan postkan. My fren yang dah pernah beli sebelum ni, semua kata ok. Puas hati sangat :)

    ReplyDelete
  4. DaH alang2 beli mahal beli lah yang ko suka jewel tue pi amik yg hang tak suka awat

    ReplyDelete