nuffnang ad

Thursday, September 20, 2012

Mengidam Buah Durian

Waktu tengah drive nak balik tadi, tiba-tiba terfikir nak makan durian. Fikir punya fikir, punya fikir, baru teringat kat Giant ada jual durian. Laju je la aku drive gi sana.

Hari ni aku balik awal, pukul tiga lebih dah cabut dari office. Malam ni ada annual dinner office aku. Jadi siapa yang pergi, boleh balik awal. Aku tak pergi pun, tapi gatal nak balik awal jugak. Haruslah kan.

Tahun ni malas aku nak pergi dinner. Macam tak sampai hati pula nak pergi bersuka ria, lepas tu tinggalkan Nuar kat rumah jaga Amirul. Tapi aku ada tanya seorang kawan ni, kenapa dia tak pergi dinner. Jawapan dia tu buat aku sentap jugalah. Tema dinner tahun ni 'Greek'. Kawan aku tu cakap dia tak nak pergi sebab tema dia berkaitan Tuhan yang bukan Tuhan kita. Sentap mak. Kenapalah aku tak terfikir pun pasal benda tu huhuhu.

Huh, melalut dah aku. Tajuk lain tapi cerita lain, hehehe.

Sebelum beli durian, gi makan laksa johor dulu. Fuh, sedap!



Padahal pukul satu tadi dah makan curry laksa, pukul tiga dah makan benda lain pula. Macam mana nak kurus ni!



Yeay, dapat beli durian dah. Tiga bekas RM25. Bolehlah kan. Tak sabar nak tunggu bulan December, waktu tu durian kat kampung di jangka masak. Nak ajar Amirul makan durian.

:)

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment