nuffnang ad

Monday, February 27, 2012

3D Puzzle

Entry kali ini adalah atas permintaan Encik Khairul Anuar. Dah lebih 30 kali dia tanya-tanya aku, bila nak create entry berkenaan 3D puzzle tu. Serius aku tak tipu. Hish, tak malu sungguh buat permintaan macam tu kan. Tsk tsk...

Alkisahnya, kami 3 beranak berjalan-jalan dekat One Utama. Tujuan utama adalah untuk mengeratkan hubungan sesama ahli keluarga, dan juga untuk mengabiskan duit. Dah kerja penat-penat, haruslah bergembira dengan duit gaji kan. Betul tak? Hahaha...

Mula-mula, Nuar habiskan duit untuk perkara-perkara di bawah:

Kenapalah dia minat dengan kasut Ronald McDonald ni?

Barang untuk Si Kecik tu pun haruslah ada. Bila dah sampai rumah, baru perasan yang baju ni semua hampir sama warna :(

Mari memanjakan diri dengan menghabiskan duit di Candylicious. Best best...

Kami suami isteri sempat je upgrade credit card dan dapat cawan-cawan di atas secara percuma. Boleh guna untuk minum kopi kat office :)

Tako yang yummeh!!!!

Jeng jeng jeng.... mari kita lihat tujuan sebenar entry ini di tulis.

Kitorang jalan-jalan di One Utama ni tanpa arah tujuan. Tiba-tiba Nuar terberhenti di depan kedai Puzzle House, mata dia pandang saja dekat puzzle-puzzle ni tanpa berkelip-kelip. Lepas tu pandang muka aku dengan harapan aku akan bagi restu untuk dia beli puzzle tu. Ceh, padahal kalau aku tak bagi restu pun, dia beli juga.

Nak pilih puzzle ni pun lebih setengah jam, akhirnya beli juga benda ni.

Kononnya nak beli untuk Mirul, sebab nak latih Mirul jadi arkitek. Tapi HELLO, budak ni baru berapa bulan je pun.

Sebelum Mirul main puzzle ni, bapak dia nak main dulu. Ni adalah kepingan-kepingan puzzle sebelum dicantumkan. Sebenarnya, aku pun excited juga nak main hehehe. Perangai-perangai tak senonoh, perangai kebudak-budakan laki aku ni biasanya disokong oleh aku juga. Kalau seorang saja yang berperangai macam tu tak best lah kan. Its take two to tango bebeh!!!


Yeah, siap juga akhirnya. Nuar tanpa perasaan malu snap gambar dan suruh aku masukkan dalam blog. Ceh, buatlah blog sendiri.

Ok, saya dah langsaikan hutang saya.

Sekian, terima kasih.

:)

No comments:

Post a Comment