nuffnang ad

Wednesday, January 6, 2010

Dividend.... Alhamdulillah

Semalam gi Maybank, gatal2 tangan nak check dividend ASB.... Sanggup je jalan tengah2 panas tu dari opis....

Sampai kat Maybank.... wow, ramainye orang... no giliran 3145 (time tu tgh serve no 3102). uihs, ada lebih dari 40 org depan aku.... sanggup ke nak tunggu ni, perut plak lapar sangat ni, tak sempat nak lunch demi utk dividend ASB...

Apesal lambat sangat nak sampai giliran aku ni? Cis ramainye org nak kuarkan duit dari ASB.... wei, simpan la duit tu..... update buku je dah la

Lepas je update, terus tgk figurenye..... lebar gak senyuman aku.... tapi duit en tunang yg byk dalam ASB aku tu, so tu die nye dividend la....

sampai je opis, terus email en tunang and calculate his portion.... tapi en tunang kate die tanak dividend tu, die bagi aku jela.... die kate guna la utk beli keperluan.... tak bole beli handbag sbb tu kehendak....

'nak beli sofa baru bole tak?' tanyaku

'tu kene dapat approval dari Nuar dulu' jawab en tunang.

cis! takpe la, duit die kan.... errm baju n kasut tu kire keperluan kan :)

Anyway, thanks en tunang.... awak ni mmg baik, untung min dapat awak

;)

No comments:

Post a Comment