nuffnang ad

Wednesday, January 6, 2010

.....

I know this is my 4th post today....

Tapi harini bosan la sangat, dari pagi tadi menung je depan PC ni... mmg takde keje lgsg...

Dengan muka tak malunye, lepas lunch tadi, aku masuk ke bilik bos and tanye2 if ada benda yg aku nak buat.... En Boss, saya bukan kaki ampu yer.... Just tak sanggup nak pora2 busy kat depan PC ni, padahal layan email je dari pagi....

Dengan senyuman lebar En Boss suruh aku buat analysis for financial statement.... cis, berat sungguh tugas yg ko berikan, En Boss.

Hari ni baru aku tau ada 3 orang kt department ni dah tender, dah la orang2 penting dalam department plak tu, gugur la rambut En Boss nak cari replacement... Kalo la En Boss tau aku pon nak resign.... Sori En Boss, bukan saya yg cari keje, keje tu yg cari saya... Mereka yg jumpe email saya dalam JobStreet...

No comments:

Post a Comment