nuffnang ad

Tuesday, February 19, 2013

Manusia Selalu Lupa Pada Janji

Ni nak meroyan lagi, asyik meroyan je sekarang. Ish, ish, ish, tak baik untuk kesihatan. Amaran keras, orang yang aku maksudkan ni bukan Nuar tau. Nanti ada pulak mulut puaka yang ingat aku bergaduh suami isteri. No, no, no...

Memanglah normal untuk manusia lupa pada janji, tapi aku nak hangin jugak sebab aku ingat janji yang kau buat tu.

Sedikit sebanyak janji kau tu dah meragut sedikit kebahagiaan hidup aku. Sebab aku tunggu-tunggu jugak benda ni, tapi tak kunjung tiba. Sakit hati tau.

Aku tau yang kau pun tak suka orang buat macam ni kat kau, jadi jangan buat macam ni pada hidup aku. Sila tepati janji kau, lama dah aku bersabar ni.

Ok, bye.

Tak boleh tulis panjang-panjang, entri meroyan mesti pendek je, hehehe.

1 comment:

  1. maybe orang tu ada sebab musabab sbb tu tak dapat tunaikan janji kot..huhu.. apa2pun harap sttle cepat sbb sya tak tahu pokok pangkal smuanya..ahaha.. (mcm busybody..)huhu :)

    ReplyDelete