nuffnang ad

Tuesday, August 16, 2011

Dah Boleh Dengar Lagu Raya, Yeeehaaa.....

Uh, bestnya lagu raya dah keluar kat radio... Buat kerja kat pejabat sambil dengar lagu raya, memang layan.

Lepas tu rasa syahdu gila sampai boleh bergenang-genang air mata bila dengar lagu yang sedih-sedih. Lagu pasal tak dapat beraya la, beraya di perantauan la.

Lepas tu fikir balik, apesal pula aku nak emo-emo ni? Dah sah-sah la aku raya kat kampung tahun ni. Kalau kena raya kat rumah mertua pun, jarak rumah mertua dengan rumah mak bapak aku tak sampai sekangkang kera pun. Kalau merempit, tak sampai 2 minit pun :)

Hehehe, aku memang suka drama. Tak apa lah, aku tolong emo untuk orang lain yang tak dapat nak beraya tu.

PS: Encik-Cinta-Hatiku, saya belum ada baju raya ni. Bila nak pergi beli? Walaupun perut saya buncit tahun ni, saya tetap nak bergaya di pagi raya :)

No comments:

Post a Comment