nuffnang ad

Thursday, June 10, 2010

Ku Ada Kamu

Adira - Ku Ada Kamu Lirik

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman

Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Seandainya hari esok runtuhnya langit dijunjung
Tabahlah menjunjung bersamaku
Seandainya hari esok dunia dilanda gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu



Encik Mucuk suka sangat lagu ni. Tapi Encik Mucuk tak pandang pada lirik, dia lebih suka dengar melodi dari menghayati lirik. Aku pula jenis yang menghayati lirik. Aku suka lirik lagu ni, kredit kepada penulis lirik, Edry KRU.

Aku memang malas nak muat naik video untuk lagu ni. Kononnya suka mengkayati lirik kan, oleh itu copy and paste aja lirik tu. Selain tu, aku memang cukup malas nak tunggu lama-lama hanya untuk memuat naik 1 video.

Kepada Encik Mucuk (aku sangat pasti Encik Mucuk akan baca entry ni) selagi KU ADA KAMU, aku pasti mampu menghadapi segala cabaran. Selagi KU ADA KAMU, akulah perempuan paling bahagia dalam dunia ni. Selagi KU ADA KAMU, aku tak perlu wang berjuta, rumah sebesar alam, cukuplah yang sedang-sedang saja.

Sekarang ni Encik Mucuk outstation seminggu. Setiap hari aku countdown, lagi berapa jam Encik Mucuk nak balik rumah (sangat pathetic kan aku ni).

p/s (i) - Mucuk cepat la balik dari outstation, rumah ni terasa sunyi sangat tanpa awak.

p/s (ii) - Rindu nak membebel dekat awak, sambil tengok muka awak yang tensen sebab kene bebel ;)

p/s (iii) - Min jealous tengok orang lain berdua, Min sendiri aje ;(

p/s (iv) - sila abaikan entry ni, hanya untuk kegunaan rumah tangga kami sahaja.

No comments:

Post a Comment