nuffnang ad

Tuesday, April 23, 2013

Rizalman for Zalora Raya Collection!

Yeay, esok keluar dekat Zalora... Janganlah terlupa, pastu bila teringat, tengok-tengok dah habis, huhuhu.

Dah tengok sneak peek, ada jugak yang berkenan di hati, minta-minta la berkenan di poket jugak, hehehe. Dan minta-minta la baju yang keluar esok ada yang sesuai untuk Mak Buyung. Raya kali ni, InsyaAllah saya adalah Mak Buyung lagi, tapi taklah sebuyung 2 tahun lepas. Masih boleh bergaya lagi tahun ni, hehehe.

Lama betul Rizalman tak update blog dia, bila dia update, harus cepat-cepat klik, hehehe. Suka la tengok hidup orang yang berbakat ni, jeles Mak nok. Nak buat macam mana, tangan Mak ni keras kejung, satu benda seni pun tak tau buat, huhuhu. Nak hias rumah pun tak pandai, kesian kan. Tak pandai tu satu hal, tambah pulak dengan MALAS sekali, huish, memang satu pakej lengkap.

Baru 2 hari lepas, aku cakap kat Nuar yang aku jeles tengok orang-orang yang berbakat seni ni. Dan-dan tu la mamat tu mengaku yang dia tu orang seni. Hmmm, padahal tangan dia sama je kejung macam tangan aku. Nampaknya tak ada harapan la anak-anak kitorang pun nak berbakat seni gak, huhuhu.

Tengok, aku memang suka lari dari tajuk. Ok, jangan lupa untuk check Zalora esok!

No comments:

Post a Comment