nuffnang ad

Friday, May 11, 2012

Maaf, Awak Salah Orang

*MODE SAKIT HATI

Yer, mungkin aku dah jadi pendiam sekarang. Tapi itu tak bermakna aku takut. Aku diam sebab aku tak nak bergaduh dengan budak-budak. Apa gunanya menang kalau lawan hanyalah seorang budak yang tak matang. Dan aku tak nak orang lain pandang aku sebagai budak-budak juga, sama seperti mana orang lain pandang kau.

Kau banyak cakap, tak bermakna kau besar, tak bermakna kau kuat, tak bermakna kau menang. Sebab setiap patah perkataan yang keluar dari mulut kau adalah tak bermakna, menambahkan rasa meluat orang lain pada kau.

Oh, masa aku terlalu berharga untuk dibazirkan dengan mengadu tentang kesalahan orang lain pada ****, teruskan dengan perangai kau tu, sebab kau akan semakin 'disukai ramai' dan teruskan mengumpul lebih ramai 'kawan'.

Tapi satu benda yang harus kau ingat, walaupun aku dah jadi pendiam, AKU TAK KAN SEKALI-KALI BENARKAN KAU PIJAK AKU!

No comments:

Post a Comment