nuffnang ad

Friday, May 6, 2011

Alhamdulillah...

2 dari azam aku tahun 2011 dah menunjukkan cahaya-cahaya keberhasilan. Belum tercapai lagi, belum dalam genggaman, baru ada dekat hujung jari.

Azam pertama, untuk menjadi ibu yang baik. Alhamdulillah, kandungan dah masuk bulan ke-empat. Mabuk-mabuk pun dah kurang, dah boleh memasak semula :) Minta-minta semuanya akan berjalan dengan lancar sampai aku melahirkan baby ni. Harap-harap aku selamat melahirkan baby yang sihat bulan October ni. Tak kisah baby lelaki atau perempuan, yang penting baby tu sihat (tapi baju untuk baby perempuan sangat chomel la :) ). Baby, cepat la tunjukkan jantina awak, kami dah tak sabar nak shopping barang-barang.

Azam kedua, untuk mempunyai rumah sendiri. Alhamduliillah, dah jumpa rumah yang kedua-dua aku dan Encik-Cinta-Hatiku berkenan. Deposit pun dah dibayar. Harap-harap tak kan ada masalah dalam proses pinjaman perumahan aku. Minta-minta pinjaman tu boleh lulus dengan menggunakan 1 nama aje. Kalau boleh tak nak pakai 2 nama, InsyaAllah kalau ada rezeki lebih dan jumpa rumah lain yang sesuai, boleh la beli 1 lagi untuk pelaburan.

:)

No comments:

Post a Comment