nuffnang ad

Sunday, August 1, 2010

Good Bye Hong Leong, Welcome Schlumberger...

Sebenarnya dah create post ni last week lagi, tapi tak sempat nak publish...

Yeah, esok start kerja baru, cuak pun ada ni sebab dah bukan buat kerja executive lagi :)

Sedih jugak nak tinggalkan company lama sebab manager aku best. 2 minggu lepas, General Financial Controller panggil aku, dia suruh aku fikir balik, betul ke aku nak resign. Aku memang dah fikir panjang dan ni memang keputusan terbaik untuk aku. Lagipun gaji yang Schlumberger offer memang best :)

Hari jumaat aritu, GFC panggil lagi. Dia pesan kat aku, kalau aku tak happy dekat company baru, aku boleh datang balik dekat sana. Terima kasih untuk offer tu GFC, tapi aku harap aku akan kekal lama dekat Schlumberger ni.

Babai...

2 comments:

  1. :) dont worry, k? i think our colleagues are friendly

    ReplyDelete
  2. Hey, you found my blog!!! very impressive.... Yeah, i'm happy here:)

    ReplyDelete