nuffnang ad

Saturday, February 3, 2018

Tattoo

Assalamualaikum wbt...

Marilah membebel kat sini sementara tunggu Amirul habis chess class.

Sekarang ni aku rajin la layan IG story selebriti-selebriti kat Malaysia ni. Obviously, memang majority orang Islam la kan. Yang peliknya, sekarang ni ramai betul antara diorang ni yang ada tattoos. Siap tanpa segan silu duk tayang-tayang kat orang. 

Boleh je kalau aku nak berfikiran positif, kononnya tu bukan tattoo betul. Tapi mustahil la kan...

Apa la yang diorang ni fikir? Masa muda macam ni, ko rasa bangga la kan. Esok kalau terbukak pintu taubat, macam mana nak buang tattoo tu wei? Ke memang ada cara nak buang, aku je yang tak tau.

Kalau iyer pon nak menikmati zaman muda, jangan la buat permanent damage kat badan tu.

Punya la aku concern pasal benda ni, sampai malam tadi aku termimpi-mimpi. Aku duk kira berapa ramai orang yang ada tattoo hahaha.

Ada tattoo dah satu hal, pakej pulak sekali dengan minum arak. Duk tayang-tayang jugak kat IG. Aduhai...

No comments:

Post a Comment