nuffnang ad

Saturday, December 7, 2013

Pandora Oh Pandora

Assalamualaikum wbt...

Wah, sekarang ni semua orang tengah tergila-gilakan Pandora ni, semua orang sibuk cerita pasal charm. Harga dia boleh tahan mahal pulak tu, seketul charm tu je dah beratus-ratus, tercekik mak dengar, huhuhu.

  
Tapi entah kenapa hati mak ni tak berapa nak berkenan sangat dengan Pandora ni, mak suka emas betul ok. Emas merah tu, emas 916. Makcik-makcik sangat kan!!! Hahaha.

Yer memang aku ni ada perangai makcik-makcik sikit, hikhikhik. Kalau lalu depan kedai emas tu, selalu je la jeling-jeling, oh cantiknya, marilah kepadaku.

Rasanya kawan-kawan aku pun ramai yang tahu pasal perangai aku ni, tergila-gilakan emas. Zaman muda-muda dulu, aku suka sangat beli loket emas. Kalau hujung bulan tu ada duit lebih, rajin je kaki ni melangkah pergi kedai emas semata-mata nak beli loket. Bukan la beli loket yang besar pun, beli yang comel-comel je, yang murah-murah je. Yang peliknya, aku rajin beli tapi jarang pakai, cuma suka tengok je koleksi tu, hehehe.

Ish, dah lari tajuk ni. Nak cerita pasal Pandora, tapi tercerita pasal emas 916 pulak.

Bila tengok charm tu, banyak jugak la yang comel-comel sebab tu la ramai yang suka kan. Bila tengok orang lain pakai, nampak macam cantik je. Tapi bila aku yang pakai, nampak macam buruk pulak. Cis!!!

Siapa yang pandai mix and match kan charm tu, memang cantik la. Nampak classy sangat. Dan pada pandangan mata aku ni, kalau nak pakai pandora ni, charm tu tak payah la sarat sangat dan tak payah la campur banyak sangat warna. Yang macam kat bawah ni aku berkenan, tapi yang kat atas sana tu kurang berkenan sikit.


Buat masa sekarang hati aku belum berkenan lagi nak beli. Mungkin masa depan kot...

No comments:

Post a Comment