nuffnang ad

Tuesday, September 24, 2013

Family Farm Seaside

Assalamualaikum wbt...

Wah, dah lama sangat tak update blog ni, blog orang lain pun tak sempat nak jenguk. Mak sibuk la sikit akhir-akhir ni. Tapi Mak sibuk dengan benda yang tak ada faedah, huhuhu.

Alkisahnya, Mak sibuk bercucuk tanam dengan Family Farm Seaside ni ha. Punyalah asyik main game ni, sampai tahap masak pun simple-simple je, sebab nak cepat sambung main game. Kadang-kadang tu sampai tahap bawa masuk handphone dalam dapur. Sambil kupas bawang pun sempat lagi nak main game ni. Memang rasa macam nak penampar je diri sendiri, hikhikhik.


Nuar pun dah sindir-sindir aku dah, mesti membara je hati dia tengok aku main game ni. Mana tak nya, pantang ada peluang ok, hehehehe.

Ni antara ayat-ayat Nuar....

"Ayam kampung dah bela dah?"

"Kambing dah ada belum?"

"Lembu?"

"Burung dah beli belum?"

"Dari bercucuk tanam dekat situ, baik bercucuk tanam dekat tanah belakang rumah tu."

Haritu dah berjaya berhenti main game ni seminggu, tapi lepas tu sambung balik, huhuhu.

Ni semua gara-gara free sangat dekat office, terus download game. Aku rasa boss aku pun dah perasan aku main game ni masa office hour, harap-harap jangan la sampai dapat warning, huhuhu.

Weekend lepas pergi Kemaman lagi, nanti kalau aku dah tak busy bercucuk tanam, baru up pasal cerita tu.

Ok, bye.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment