nuffnang ad

Saturday, April 17, 2010

Sebelum Kawin, Bau Kentut Pun Wangi

Post kali ni mmg takde kene mengena langsung dengan kentut ek, ahaks.....

Time balik keje beberapa hari lepas (time tu dalam kete), ada plak lagu 'Apa Saja'...

Dah lama tak dengar, aku pun layan la lagu tu.... Makin lama, makin kuat plak suara aku. Tiba2 terfikir macam nak menyakat Encik Suami.... Aku bantai nyanyi lagu tu kuat2, siap dengan suara yang tak sedap lagi....

Terbatuk2 Encik Suami dengar suara aku ni.... Terkejut agaknya.Selama ni mmg tak penah aku tunjuk perangai macam tu depan dia...

Lepas kawin, memang macam perangai pelik aku yang Encik Suami tengok. Bau dia sedar yang aku ni kuat membebel, cerewet (nak susun baju dalam almari pun ada protokol) huhuhu

P/S - Encik Mucuk, sorry ek... Memang Min suka menyakat hehehehe

No comments:

Post a Comment